.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آموزش و پرورش و بنیادشهیدمازندران قربانی شدند
گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی است در جلسه کمیته تخصیص اعتبار استان مازندران بودجه های بنیاد شهید و سازمان آموزش و پرورش مازندران کاهش یافت این درحالیست که قبلا این اعتبارات به سازمانهای مذکور ابلاغ ...
آموزش و پرورش و بنیادشهیدمازندران قربانی شدند

گزارش خبرنگار شمال نیوز حاکی است در جلسه کمیته تخصیص اعتبار استان مازندران بودجه های بنیاد شهید و سازمان آموزش و پرورش مازندران کاهش یافت و این درحالی است که قبلا این اعتبارات به سازمانهای مذکور ابلاغ شده بود.
 بر اساس این گزارش از مجموع اعتبارات ابلاغی به بنیاد شهید مبلغ 600 میلیون تومان و آموزش و پرورش بیش از 3 میلیارد تومان برگشت داده شده است.
جمعی از دست اندرکاران بنیاد شهید و ایثارگران مازندران نسبت به این قضیه شدیدا اعتراض نمودند هر چند شنیده شده است که استاندار مازندران با این مسئله مخالفت جدی کرده ولی نامه های مربوط به کسر اعتبار ابلاغ که امروز برای چند دستگاه ارسال شده تاکید شده که مثلا این اعتبار از محل برگشت اعتبار آموزش و پرورش مازندران تخصیص داده شده است .

همچنین جمع کثیری از معلمان مازندران ضمن تماس با دفتر شمال نیوز از بازگشت بیش از 30 میلیارد ریال از حساب آموزش و پرورش مازندران و واریز آن برای تعداد از دستگاههای دیگر از جمله استانداری و بازرگانی به شدت اعتراض کردند آنان اظهار داشتند در حالی که روزهای اخیر جمع کثیری از معلمان به خاطر مشکلات معیشتی دست به تجمع زده اند سکوت رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران در مقابل این اقدام استانداری ،سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دارایی استان نابخشودنی است.

گزارش خبر نگار شمال نیوز حاکی از آن است که مبلغ 390 میلیارد و 600 میلیون ریال برای پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان به حساب آموزش و پرورش و مقادیری به حساب بنیاد شهید مازندران واریز و تخصیص اعتبار شده بود.

انتظار جدی از رئیس سازمان آموزش و پرورش که با شعار معلم اصل است و رئیس سازمان بنیاد شهید استان که خود از دلسوزان این قشر میباشد. در برخورد با  این اقدام استعفای آنان بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 اسفند 1385
من واقعا برای رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران متاسفم یاد حاجی آقایی رئیس قبلی سازمان بخیر که استاندار را مجبور کرده بود تا از اعتبارات دستگاههای دیگر کم کند و به آموزش و پرورش دهد ولی امروز بر عکس شده در حالیکه فرهنگیان حتی مطالبات 2 سال قبل خود را نگرفته اند سوء مدیریت در سازمان آموزش و پرورش موجب شده تا این اعتبارات بجای پرداخت مطالبات فرهنگیان صرف پول خوری دستگاههای اجرایی دیگر شود واقعا باید فرهنگیان مازندران برای ضعف مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت استان فکر اساسی کنند
نا شناس 24 اسفند 1385
این خبر آیا درست است اگه واقعا صحیح باشه باید فرهنگیان مازندران سیاه بپوشند به خاطر داشتن چنین رئیس .....
اکبری از بابل
نا شناس 24 اسفند 1385
چقدر جالب شد فرهنگیان کتک می خورند و زندان می روند آنوقت در مازندران پول فرهنگیان را دیگران می خورند آفرین به این رئیس قوی و موفق
صادقی از بهشهر
نا شناس 24 اسفند 1385
آقای صمیمی عزیز شما چرا کوتاه آمدید شما که همیشه برای ما ایثارگران ایثار می کردید ایکاش این مسئولیت را رها می کردید و این ننگ را نمی پذیرفتید که از اعتبارات بنیاد شهید بزنند و بدهند به بازرگانی و استانداری و ....
ولی از امل 24 اسفند 1385
با مبلغ سی میلیارد ریال میشد مطالبات یارانه مسکن دو سال جمع کثیری از فرهنگیانه استان را که دو سال چشم انتظاره طلب قانونی خود بودن پرداخت نمود کاش استاندار.روسای سازمان مدیریت و امور اقتصادی بجای لم دادن به میز ریاست از ابتدای سال فکر کسری اعتبار دستگاه های دیگر بودند و از اعتبار اموزش و پرورش که بالغ بر چهارصد میلیارد ریال کسری دارد برداشت نمی نمودند
تاسف واقعا تاسف...
یه بنده خدا 24 اسفند 1385
اقای شفقت باور کنم که حق اموزش و پرورش و خوردی؟
نا شناس 24 اسفند 1385
من به عنوان کارمند اداره دارایی استان از عنایت آقای فاضلی متشکرم ایشان ثابت کردند که ایثارگرند دوستانی هم که انتقاد می کنند مگر نشنیدند الجار ثم الدار خوب ایشان با توجه به این اصل مهم تربیتی همسایه و دوستان یعنی استانداری و دارایی و بازرگانی را ترجیح دادند خداوند اینهمه اخلاص و ایثار را بپذیرد .
نويد 24 اسفند 1385
وقتي فرهنگيان كشورتحصن كردند" اكثرفرهنگيان مازندران نظاره گربودند!!
حالا:فرهنگيان كشورنظاره گرند تا ببينند فرهنگيان مازندران ميتوانند از حق خود دفاع كنند يا...!
فرزانه شاد 24 اسفند 1385
واقعا تاسف می خورم که یک عده خارج از گود ایستاده اند و با تحریک و تشویش اذهان عمومی بدون اطلاع رسانی شفاف و فنی زحمات استاندار محترم را که با درایت توانست مشکل همه ما کارمندان استان را حل کند زیر سئوال میبرند. فرهنگیان هم مثل سایر کارمندان در این زمینه به اندازه کافی استفاده بردند انتظار دارم متولیان این سایت تحقیق بیشتری بکنند و سپس نشر کنند تا شاید به واسطه نشر اکاذیب آنان استان از نعمت توسعه محروم نشود.
بیژن علیزاده 25 اسفند 1385
ما مازندرانی ها منتظر هستیم یکی یک کار برای ما انجام بدهد (حالا چه خوب چه بد) لگد مالش کنیم، به نتیجه هم کاری نداریم. بیخود نیست عقب نگهمون داشتن حقمونه.
عبدالله متقي 26 اسفند 1385
مسولين فقط شعار حمايت از ايثارگران رامي دهند آقاي استاندار پاسخ بده
اينگونه ميخواهيد سازمان مديريت را اداره كنيد؟
نا شناس 26 اسفند 1385
صد بار گفته شد. اول بايد براي اقدام اراده اي كرد و سپس گامي فرا پيش نهاد. اينكه با اين دلسوزي به وزير نامه اي نوشته شود و از پيگيري هاي مجدانه خبري نباشد، مانند گريه اي است كه براي گرسنه اي حاضرند .... ولي حاضر نيستند سهمي از ناني كه در اختيار دارند به ان گرسنه بدهند. مگر مي شود در كشوري كه آنهمه اعتبار براي ساختن بزرگراه در اصفهان و مشهد و شيراز و تبريز و اهواز و ... گذاشته مي شود، از گذاشتن اعتبار براي كمربندي ساري عاجز باشند. باور نمي كنيد يكسال استانداري را به يك ساروي دلسوز بدهيد ببينيد اين قضايا حل مي شود يا نه. از زماني كه اريكه استان همواره در دست غريبه ها و غير خودي ها افتاده است كه متاسفانه بعد از انقلاب همواره چنين بوده اين وعده هاي تو خالي و دلسوزي هاي بي ثمر نيز بوده است. بالاخره مردم ساري بايد بپذيرند كه استاندار محترم دلسوز آنها هم هست. دو صد گفته و نوشته به از نيم كردار نيست جناب آقاي استاندار محترم. ساري به عمل نياز دارد نه به نوشته و احاله دادن امور به غير.
مهندس خدادادي 26 اسفند 1385
اين شايعات را كساني طرح كرده‌اند كه بعد از دوم خرداد 76 نه تنها صد در صد مديران آموزش و پرورش استان مازندران بلكه حتي خدمتگزاران مدرسه و اداره را به اتهام عدم درك پيام دوم خرداد بركنار كرده بودند. ضمناً اين خبر شايعه‌اي بي‌اساس بيش نيست و مجموعه مديريت استاني سازمان آموزش و پرورش مازندران بشدت پيگير تامين بودجه براي پرداخت مطالبات معوقه فرهنگيان عزيز استان هستند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.